
Rožnov – Od června budou mít občané možnost vyřídit si své záležitosti týkající se evidence obyvatel, občanských průkazů, cestovních dokladů, matriky, Czech Pointu nebo registru řidičů, bodového systému, taxislužby, registru vozidel a technické způsobilosti už od 7. hodiny ranní. Čtvrtek bude u těchto agend určen ke zpracování dat a pro veřejnost budou uzavřeny.
„Otevírací dobu městského úřadu jsme rozšířili od sedmé hodiny ranní, aby lépe vyhovovala potřebám veřejnosti. Občané si tak mohou své záležitosti vyřídit například před zahájením své pracovní doby nebo když zavedou své děti do školy. Pro mnohé bude také tato ranní doba atraktivnější, protože nebývá tak vysoká poptávka a vyhnou se delšímu čekání,“ informovala Lenka Pavelková, tajemnice Městského úřadu v Rožnově pod Radhoštěm s tím, že pro objednání na konkrétní hodinu je možnost využít objednávkového systému WebCall. Jeho prostřednictvím se mohou na červnové termíny objednávat už od 19. května.
O doklady typu občanské průkazy a cestovní doklady, které je možné vydat ve zkrácené lhůtě do 24 hodin, si mohou občané požádat od 8. hodiny.
„Rozšířená otevírací doba od 7. hodiny se vztahuje také na Podatelnu, Pokladnu a Informace, které občané najdou v hlavní budově na Masarykově náměstí. Ve čtvrtek budou tyto agendy pro občany přístupné od 8. hodiny,“ doplnila Lenka Pavelková a dodala: „Ostatní agendy v budově na Masarykově náměstí, na Letenské ulici a v budově Stefanium pokračují ve stávajícím režimu. V pondělí a ve středu, tedy v úřední dny od 8 do11 a od 12 do 17 hodin a v úterý, čtvrtek a pátek od 8 do 11 a od 12 do 14 hodin.“
Mgr. Adéla Kousalová, tisková mluvčí MěÚ Rožnov pod Radhoštěm